Давайте розв'яжемо задачу: Що б Ви обрали з'їсти - дві невеликі піци, чи одну велику? У піцерії подають дві круглі піци однакової товщини, але різних розмірів. Менша має діаметр 30 см і коштує 30 грн. Велика має діаметр 45 см і коштує 45 грн. Який варіант вигідніше купувати (дві маленькі, чи одну велику)? Наведіть Ваші міркування. Для розв’язування слід застосувати формулу площі круга. Пишіть відповіді в коментарях!!!!!
Кроки 1 Намалюйте таблицю. У першій рядку запишіть тригонометричні функції (sin, cos, tg, ctg). У першому стовпці запишіть кути (0°, 30°, 45°, 60°, 90°). 2 Заповніть стовпець значень синусів (sin). Для цього скористайтесь виразом vх/2. Заповнивши стовпець значень синусів, ви зможете легко заповнити інші стовпці. Перший рядок. Кут = 0°. Підставляємо у вираз х=0: v0/2 = 0/2 = 0. Таким чином, sin 0 ° = 0. Другий рядок. Кут = 30°. Підставляємо у вираз х=1: v1/2 = 1/2. Таким чином, sin 30° = 1/2. Третій рядок. Кут = 45°. Підставляємо у вираз х=2: v2/2. Таким чином, sin 45° = v2/2. Третій рядок. Кут = 45°. Підставляємо у вираз х=2: v2/2. Таким чином, sin 45° = v2/2. Четвертий рядок. Кут = 60°. Підставляємо у вираз х=3: v3/2. Таким чином, sin 60° = v3/2. П'ятий рядок. Кут = 90°. Підставляємо у вираз х=4: v4/2 = 2/2 = 1. Таким чином, sin 90° = 1. 3 Заповніть стовпець значень косинусів (cos). Для цього в стовпець «cos» скопіюйте значення стовпця «sin» у зворотном
Тиждень математичних дисциплін Математична освіта відіграє важливу роль у формуванні загальної культури підростаючого покоління, його світогляду, сприяє естетичному вихованню дитини, розумінню нею краси навколишнього світу, розвиває уяву, просторове, аналітичне та логічне мислення школярів, стимулює розвиток інтелектуальних здібностей школярів. А одним із найбільш важливих факторів успіху при вивченні математики, фізики та інформатики є інтерес до предмета, формуванню якого, зокрема, сприяє проведення тематичних предметних тижнів, що забезпечують не лише залучення учнів до поглибленого вивченню математики, фізики та інформатики в межах шкільного курсу, але й сприяють розвитку особистісних якостей школярів, активізації розумової діяльності, розвитку творчих здібностей учнів. Із метою підвищення зацікавленості учнів до занять математикою, фізикою та інформатикою, розширення кругозору, поглиблення уявлення про використання відомостей із математики, фізики та інформатики
Коментарі
Дописати коментар